fredag 5. september 2014

Oppdrag 1: Skolestart

Hallo!
Siden det er nytt år med bloggen tenkte jeg det ville vert greit med ny bakgrunn på bloggen. Og siden det nærmer seg høst valgte jeg høst temaet med blader - men, selvfølgelig med en rosa/lilla vri i fargene.

Som sagt, nytt år og nytt trinn; 10.klasse! Noe som blir ganske spennende haha, så jeg skal da fortelle litt om første uken på skolen og hvordan det gikk for meg og mine venner.
 
 
 
 
I og med at vi har streik ble ferien vår, og mange andre sine ferier, dratt ut litt lenger. Det var vel to uker om jeg husker riktig, man glemmer jo alt av tid og dager når det er sommerferie, håper ikke det bare er meg. Men når vi startet var det egentlig ganske godt å komme tilbake til skolen sammen med vennene mine og alle de gode rutinene med trening og slikt. Ikke mye lekser eller innleveringer var også greit å komme tilbake til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar